Błędy w marketingu, co zrobić by ich nie popełniać?

Wielu z nas zastanawia się czemu nie przyciąga do siebie odwiedzających mimo ciekawych treści. Należy się zastanowić o ciekawą promocję ich treści.
Czy kursy makijażowe online rzeczywiście przynoszą oczekiwany rezultat?

W poniższym artykule znajdziesz odpowiedzi i wskazówki dotyczące najczęściej popełnianych błędów.
Pierwszym błędem jest brak dostosowanej treści do użytkownika. Na pierwszym miejscu trzeba stawiać na jakość więc należy zastanowić się czy proponowana przez nas treść oferuje wartość dodaną ?
Kolejnym błędem jest brak pomysłu i grupy docelowej. Zastanów się nad tym co chcesz przekazać i kim jest Twoja grupa docelowa. Jeśli piszesz o podróży we Włoszech, napisz tez o miejscach które warto zwiedzić, restauracjach do których można zajrzeć. Zastanów się co zainteresuję Twoja grupę docelową i jakie pytania mogą zadać po napisaniu artykułu.
Następnym błędem najczęściej popełnianym jest brak promocji treści. Być może Twój artykuł nie jest łatwo odnajdywany i warto go poprawić w pozycji Google? Do promocji treści przede wszystkim polecana jest znajomość SEO. Odpowiednie pozycjonowanie treści pozwoli dotrzeć do większej liczby odbiorców. Do zwiększenia liczby czytelników pomogą Ci również media społecznościowe.
Ostatnim błędem jest skupienie się wyłącznie na treści. Brzmi głupio, prawda? Post to nie tylko treść. Zadbaj o właściwie dobrane zdjęcia, poradniki, webinary a nawet i filmy. Jeśli piszesz artykuły o modzie i stylu życia to najlepszym rozwiązaniem jest dodanie ciekawej grafiki. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia do strategi marketingowej.

One thought on “Błędy w marketingu, co zrobić by ich nie popełniać?

Comments are closed.